استفاده از شیشه هوشمند در تبلیغات و شیشه های هوشمند طرح دار

تیم ایران آبگینه با خلاقیت با ترکیبی از فیلم شیشه هوشمند و نور و بک لایت قابلیت تبلیغاتی شدن شیشه های هوشمند را برای شما به ارمغان آورده است ! شما می توانید طرح دلخواه خود را بر روی شيشه هوشمند خود داشته باشید ! این طرح می تواند طرحی تمام رنگی و با گرافیکی زیبا آزین بخش شیشه مات شونده شما باشد .

شیشه هوشمند

اسمارت گلس

در عین حال که امکان استفاده از طرح های شفاف و رنگی در این تکنولوژی وجود دارند ، شما می توانید جهت تزئین نیز از شیشه های هوشمند طرح دار استفاده نمایید . تیم ایران آبگینه می تواند با توجه به نیازهای شما شیشه های هوشمندی طراحی نماید که طرح دار بوده ، حتی با طرح دلخواه شما طراحی شوند .

این کار توسط فیلم های هوشمند کننده ی شیشه انجام می گردد .

شیشه های هوشمند طرح دار برای استفاده کنندگانی که به دنبال محصولی فوق خاص برای طراحی محیط اداری خود میباشند ارائه می شود. در شیشه های هوشمند طرح دار، لوگو یا طرح مورد نشر شما حین ساخت طلق های هوشمند به صورت جداگانه در این محصول جایگذاری شده و با طراحی مدارات الکتریکی جداگانه این همکان را فراهم می‌آورد تا طرح ایجاد شده به صورت جداگانه از باقی شیشه مات یا شفاف گردد.

تیم ایران آبگینه طرح مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان مورد بررسی قرار داده و بر اساس سلیقه شما شیشه ای هوشمند با امکانات ویژه ارائه خواهد کرد.

شیشه هوشمند طرح دار

زیبایی خیره کننده شیشه هوشمند و شگفتی تکنولوژی بکار رفته در آن همواره بر مشتریان شما تاثیر گذار خواهد بود ، زیباتر آنکه لوگوی شما بصورت هوشمند طراحی شود و توسط کنترل از راه دور فعال و غیر فعال شود !

فراموش نکنیم

جایگاه شیشه در معماری

شیشه یکی از متریال های نسبتا جدید در معماری محسوب می شود. هرچند که از دیرباز از شیشه به عناوین متفاوتی در معماری و ساختمان سازی استفاده شده است، اما استفاده گسترده از آن به عصر حاضر و به معماری نوین مربوط می شود. در معماری سنتی و کلاسیک، از شیشه بیشتر به عنوان عنصری دکوراتیو و تزئینی استفاده شده است. هرچند که کاربرد آن را نیز نمی توان نادیده گرفت. استفاده از شیشه های رنگی در پنجره ها علاوه بر ایجاد زیبایی، موجب تلطیف و تصفیه نور نیز می شده است. اما استفاده گسترده ای از شیشه صورت نگرفته است، تا اینکه در معماری مدرن، شیشه به یکی از اجزاء جدانشدنی معماری تبدیل شد.

استفاده از شیشه (چه شیشه های دکوراتیو و چه شیشه های کارخانه ای که بدون طرح هستند) هم اکنون یکی از اصول معماری عصر حاضر محسوب می شود. طراحان و معماران با در نظر گرفتن خواص شیشه نظیر شفافیت، استحکام، عبور نور، زیبایی و دکوراتیو بودن آن، حضور شیشه را در ساختمان، بدیهی و بسیار معمولی کرده اند. شیشه های بدون طرح معمولا بیشتر از شیشه های تزئینی در ساختمان به کار گرفته می شوند. از شیشه های بدون طرح در سقف یا نمای ساختمان بیشترین مورد استفاده را دارند. استفاده از شیشه در ساختمان نیاز به اجرای دقیق دیتیل های مختص آن را دارد. سیستم های اسپایدر و وینامل (کرتین وال) معمول ترین دیتیل های استفاده شده در سقف و نما هستند.